Ювілейне 10-е відвантаження зернової продукції Качкарівським виробничо-структурним підрозділом

26 Вересня 2018

5 вересня 2018р. Качкарівським виробничо-структурним підрозділом було зроблено ювілейне 10-е відвантаження зернової продукції у поточному МГ 2018-2019гг. та 86-е за увесь той час, коли елеватор став працювати у складі групи компаній ОПТІМУС.
Чому нам захотілося поділитися саме цією подією і на цьому елеваторі?

Качкарівське ВСП – це водний елеватор, який знаходиться в одному з мальовничих місць України, а саме в Херсонській області, Бериславском районі, в селі Качкарівка над розливом Дніпра. Елеватор був заснований в 19-м столітті, відігравав важливу роль водного терміналу не лише як зернова база по відвантаженню зернових, але і як причал для водних судів. Пройшов шлях від “Пристані Качкарівка – елеватор місткістю 500 тисяч пудів” в 1913-15роках до сучасного зернового складу з місткістю зберігання зернових 19,3 тисяч тон.

Керує роботою цього ВСП ось вже два роки Подборська Ірина Олександрівна, під керівництвом якої колектив Качкарівського ВСП перевиконує плани по вантажообігу зернових.

Ірина Олександрівна охоче погодилася поділитися з нами деякими нюансами і специфікою роботи «водного» зернового елеватора:
“З самого початку розвитку людської цивілізації, торгівля здійснювалася водними шляхами. Особливо це актуально для нашої держави, адже Україна – ця водна держава. Розвиток транспортування зерна по воді – це великі перспективи для українського бізнесу зараз, оскільки таке транспортування не вимагає наявності доріг.

Відвантаження “на воду” має свої безперечні переваги. Водне перевезення дешевше чим авто або залізничне, оскільки по автоперевезенню існує обмеження по вазі продукції, що перевозиться, а по залізничних послугах головний монополіст країни ПАО “Укрзалізниця” постійно піднімає тариф на свої послуги. Також є економія за часом, оскільки завантаження зернових може здійснюватися відразу в зерновози, з подальшим транспортуванням в порти покупця товару.

Основною проблемою будь-якого «водного» елеватора є занесення дна піском, що створює проблеми для швартовки барж і зерновозів, тому існує необхідність проведення регулярних робіт по поглибленню дна біля пристані».
Побажаємо Ірині Олександрівні і всьому колективу Качкарівського ВСП подальших трудових звершень і натхнень!