27 February 2020
Статус “малодіяльна станція” призведе до закриття прилеглих елеваторів. Про це в ході ІV Міжнародної конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції» розповів директор департаменту товарних потоків ТОВ «Оптімусагро Трейд» – Роман Сузак
Він, зокрема, навів приклади негативних наслідків переходу станцій після отримання ними статусу «малодіяльні». Це суттєве збільшення витрат на логістику; перехід з залізничного на автотранспорт, та як наслідок додаткове навантаження на автошляхи, що негативно впливає на стан доріг; скорочення штату елеваторів та станцій і як наслідок соціальна напруга у регіоні та недоотримання платежів у місцеві бюджети; несвоєчасний вивіз сільгосппродукції на експорт; збитковість елеваторів і їх закриття; закриття приймально-відправних колій на станціях та їх розкрадання.
Також Роман запропонував шляхи вирішення даної проблеми: